Wednesday, January 29, 2014

Breastpump Knapsack/Backpack untuk ibu menyusu

Semestinya banyak barang yang perlu dibawa oleh ibu menyusu badan yang bekerjaya apabila datang ke pejabat. Saya pernah tulis satu entry dimana saya bergondoh gandah membawa barang ke opis, dengan beg tangan, cooler bag & pam yang besar gedabak.
 
Kini saya dah temui jalan penyelesaiannya dengan membeli  Autumnz - Breastpump Knapsack/Backpack(M).. taraaaa.. tengok semuanya akan saya sumbat dalam satu beg.

Gambar dibawah... daripada 3 kepada 1.

Autumnz - Breastpump Knapsack/Backpack ni berfungsi untuk menyimpan pam dibahagian bawah dan bahagian atas, kita boleh letak cooler beg.  Autumnz - Breastpump Knapsack/Backpack(M) merupakan beg sandang macam beg budak sekolah tu, yang membezakannya adalah dekat bawah tu ada tempat simpam pam yang bersaiz agak besar seperti sepctra saya tu dan dibelakang  Autumnz - Breastpump Knapsack/Backpack tu ada lubang untuk keluarkan soket... berbaloi beli, harganya pun ok jew.

Autumnz - Breastpump Knapsack/Backpack(M) ini saya beli dengan harga rm75.00 sahaja.

Semoga perkongsian saya ini membantu ibu-ibu baru yang sedang mempertimbangkan keperluan untuk mengepam susu di pejabat nanti. Waallahualam.



1 comment: