Wednesday, January 21, 2015

Serik dan fobia berpantang, banyak masalah semasa berpantang, jom atasinya dengan Set Berpantang Shaklee

Masa anak sulung saya hadapi masalah takut untuk buang air besar dan memang dari bersalin sampai hari ke 4 saya tak buang air besar. Bila masuk toilet pula memang lama. Ya Allah memang fobia benau la saya dengan sembelit ini. Kedua nya saya lebih banyak duduk tengok tv (kurang bergerak) kerana luka lambat sembuh. Ketiganya badan saya letih sampai ada buat shif dengan mama untuk jaga baby sebab baby tak nak tidur malam. 




Tapi alhamdulillah saya berpantang dengan set berpantang shaklee segala masalah yang saya hadapi semasa berpantang anak sulung tidak terjadi lagi kepada saya ketika anak kedua. Syukur sangat. 

Sekiranya anda nak tahu vitamin mana lagi yang boleh membantu perjalanan berpantang anda berjalan dengan lancar boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Banyak cerita yang boleh kita kongsikan bersama.

1 comment: