Thursday, March 12, 2015

Kelebihan kepada pengguna yang mengamalkan ESP secara konsisten

Saya adalah pengemar kepada ESP. Apa yang membuatkan saya jatuh cinta adalah sebab ia membantu saya untuk alas perut ketika saya sedang sibuk. Mula-mula untuk alas perut, lepas tu rasa kulit macam best je kan. Senang cerita anda cuba baru tahu,. hihihihi  Harini saya nak kongsi apa kelebihan kepada pengguna yang mengamalkan ESP secara konsisten.

1. Mengekalkan awet muda kerana asid amino dalam ESP membantu membina sel otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50 ribu jenis protein dalam badan, 20ribu jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan ESP adalah kunci untuk mengekalkan keremajaan kulit.

2. ESP mengandungi hormon berasaskan tumbuhan semulajadi. Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavoid. Isoflavoid membantu dalam mengurangkan paras kolestrol, mencegah osteoporosis dan mencegah penyakit jantung.

3. ESP membantu memulihkan fungsi prostat lelaki. Genistin dalam kacang soya telah dibuktikan berupaya untuk menghalang pertumbuhan kanser dan mencegah sel kanser tersebut daripada  merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel badan sebelum ia bermutasi menjadi sel-sel kanser. Oleh itu, fungsi prostat dan keupayaan seksual lelaki terpelihara.
4. ESP mencantikan dan menganjalkan kulit. Esp merangsang regenerasi kulit, otot, memulihkan kedutan kulit, bertindak sebagai agen anti penuaan, mengembalikan keserian kulit, mengembalikan kelembutan otot, sekaligus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

5. Memulihkan pigmentasi. ESP membantu melanbatkan proses uban, membantu mengurangkan rambut gugur, menyelesaikan masalah rambut, pigmentasi dan jeragat.

6. ESP memberi tenaga segera. ESP membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun. Oleh itu, ia memulihkan keletihan, migrain, insomia dan tekanan serta gejala yang berkaitan seperti kebingungan, kebimbangan, ketakutan dan lain-lain.

7. ESP membantu menguatkan memori, ia adalah kesan daripada pemulihan sel badan dengan protein yang cukup.

Protein ESP  yang bermutu tinggi pasti berbeza dari soya-soya yang ada dipasaran. Ramai yang telah mencuba ESP ini dan jatuh cinta. Sekiranya anda pula ingin mencuba,Boleh hubungi saya di 019-6609951 (wasap/sms) untuk maklumat lanjut.

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka dan pos keseluruh Malaysia.


2 comments:

  1. bila amik esp selra mkin btmbh la...huuu xmau...nti bdn cept naikk..ngeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke.. kite ambik ESP maintain je 46kg. huahuahua.. kelas kan.. :)

      Delete