Thursday, February 13, 2014

Testimoni vitamin cepat kurus shaklee


Seringkali saya di ajukan pertanyaan, boleh cepat kurus ke makan vitamin ni? berkesan tak makan vitamin shaklee? murah tak harga vitamin cepat kurus ni? 

Kesimpulannya orang biasanya nak cepat dan murah, hihihi.. Baru-baru ni ada 2 customer saya yang baru ambil serentak set kurus ni, jadi saya sering perhatikan perkembangan program cepat kurus meraka. Saya bagi mereka 3 perkara wajib ikut iaitu konsisten makan vitamin shaklee, minum air masak 3 litter sehari dan jangan makan makanan berat selepas jam 8 malam. Baru je bagi 3 perkara ni dah macam-macam alasan takut kang terkencing-kencing, mak masak makan malam sedap tak leh tahan lah..ayakkkk ni baru 3, macam mana nak cepat kurus kalau kita sentiasa beralasan.  

Jadi hanya anda je yang boleh tetapkan nak cepat mana, cepat kurus dalam masa 2 minggu, dalam masa 2 bulan dalam masa 2 tahun, Komitmen dan azam yang tinggi itu harus menebal dalam diri supaya hasrat anda tercapai. Macam saya, saya bukan kurus sebab saya ni dari lahir kurus. Tapi saya berusaha untuk kurus, ikut rulessss utuk cepat kurus yang sebenar. Anda nak tau.. huhuhu meh la sembang dengan saya. 

Ini saya yang telah kurus atas hasil usaha yang gitu, hihihi.. Nak jugak masuk dalam ini cerita.

Ada 2 testimoni kawan-kawan yang telah berpuashati mengambil set kurus shaklee. Konsisten dalam apa yang dilakukan adalah yang terbaik. Letakan sasaran tapi jangan sampai anda tersasar, jom kurus secara sihat. Vitamin kurus ni hanyalah bantuan untuk anda kurus dengan lebih cepat. Jaga kalori intake dan senaman, insyaallah kejayaan menanti anda. Kurus bukan untuk cantik tetapi untuk kita hidup dengan lebih sihat.



No comments:

Post a Comment